Blää snöoväder!!

Hej hej, mina bloggläsare!<3
Idag har jag gått i skolan lite tråkigt aja... som om skola skulle va kul lixom;P
på gympan åkte vi skridskor idag såå kallt... Och det e jue så ONÖDIGT att det ska börja snöa igen, nu har man ellr jag iaf trott att snön håller på att försvinna, orka.. med snöö!  Snö e ju helt okej, men det e liite jobbigt lixom nu. För ngra veckor sen sken solen och det var så härligt, och nu kmr iskalla snöstormar osv.
Imorrn har vi prov i biologie, lite tråkigt tema just nu (vi håller på med enceller och hur dem lever och vad de äter m.m) Har inte pluggat så mkt måste göra det efter det här inlägget. Ville bara skriva nu för att jag glömde igår, har räknat med att jag ska försöka göra ett inlägg varje dag, men det värkar liite omöjligt.
Hoppas allt e bra med er!:P   Jag mår bra iaf!
Ikväll ska jag simma såå måste skynda med att plugga nu. ;s BOORING
BB

Kommentarer
Postat av: Izzieevelyn

Tjéeeenaree!!

Bra blogg, men haha, vem vill veta om vädret :P

"...lixom...lixom...lixom..." xDDDD



Biologin e ju jätte intressant jue!!! :O

2011-02-12 @ 20:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0