Valentines day!<3

Heej kära bloggläsare!
Hoppas ni mår bra och har haft en trevlig "alla hjärtans dag" DAG!!  Det har jag!
Först så vaknade jag typ klockan halv sju blä, vi hade ingen sovmorgon idag..
så vaknade vääldigt tidigt! 
Det började med att jag fick många gulliga hjärt sms<33 (tack alla som skicka det!)
 efter det när jag fortfarande låg i sängen stirrade jag 
länge in i ljuset för att kunna vakna. Det sägs att man vaknar upp mycket lättare av 
att stirra in i ljuset när man vaknar på mornarna, ja.. det funkade faktiskt jätte bra!
Själv jag e jue derekt inte en sån dääer riktg morgon människa, jag e mer en nattmänniska
som e länge uppe på kvällarna och sover hela dagarna :P   så jag brukar ibland
bli kallad för sömntuta haha. Det bästa var att jag fick geléhjärtan till frukost som dessärt
haha   det var såå gott!! sen senare på dan fick vi oxå det i skolan av våran svenskalärare
det var fett sjysst! xD (som alla säger)
Som vanligt var maten inte så god, det blev någon koblaja,... haha eeeuuu skojja det blev
typ ngt äckligt kött. senare hemma så fick ja myycke godare mat!  Och till efterrätt konstigt nog
rosa "alla hjärtans dag" marsipan tåårta!! Njam Njam :P mkt GOTT!
Nu måste jag snabbt hoppa in i duschen innan jag går och lägger mej!!
gonatt!<3
sov så gott, igelkott!
<33               Yummi!


Kommentarer
Postat av: E

Yummyy

2011-02-15 @ 15:59:05
Postat av: *g

Ååh så gooott!

2011-02-17 @ 16:55:15
Postat av: Elsa

guud va gott!!

säg receptet på den så skulle jag bli glad!

ps. gillar din blogg

2011-03-06 @ 20:35:35
Postat av: Ellen<3

guud va gott!!

säg receptet på den så skulle jag bli glad!

ps. gillar din blogg

2011-03-06 @ 20:37:32
URL: http://ellens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0