Välkommen till min nya blogg!


Kommentarer
Postat av: Evvis

2011-02-05 @ 11:41:20
Postat av: Evvis

Tjoho Ida!

HUr ere med dig? Gräjjt blogg! Jag visste inte att du simmade 2 gånger i veckan! Vilka dagar! :O <33

Wow, hur gör man bakgrund såsär?! :Omg, fett coolt!

Jaha, eh..jag kommer väl typ kommentera ganska mycke..men hoppas att jag får svar från dig <3 puss

din Evvis:*



PS. Vad gjorde du i helgen? jag e såå nyfiken :P haha, vad kul att äntligen bli av med allt du har burit på hjärtat älskling :D haha, godmorgen :* <33

2011-02-05 @ 11:45:16
Postat av: Ideli

Ha´haha taack vad snällt av dig!! gulleplutt<33 hehe allt e bra mä maj. Hur mår du då? :P

Linnéa kom hem till mig efter skolan och hon hjälpte mej med det. Men allt va min idé sen så sov hon över för att det blev sent. Ja, och nu sitter jag här och bloggar för första gången haha :)

Det e ganska gräjjt faktiskt! Ja jag simmar nu på onsdagar på eriksdalsbadet.

Du kan ju oxå ngn gång börja med en blogg! Det vore kul sötnoos<3

Vad har du gjort då, i helgen?:)

Då får du Hare sååå bra< haha det säger jag alltid

gutenmorgen! :D

2011-02-05 @ 15:05:28
URL: http://idafelizia.blogg.se/
Postat av: Linnea

Det var jag som fixade Idas design ;)

Kan inte du också göra en blogg?

2011-02-05 @ 15:12:16
Postat av: Anonym

Den e azcool Linne!! tnx :P

2011-02-05 @ 16:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0